søndag 21. oktober 2012

Stjerner!

Enda en genser har et blitt til femåringen min. Nå begynner det å bli bra utvalg i skuffen hennes.

Denne gang har jeg prøvd et nytt mønster fordi jeg ville ha en genser med raglanermer. Mønsteret er fra Ottobre nr. 4/12. Denne var merket som en smal modell for smale barn. Denne ser veldig smal ut, men passet fint til min slanke femåring.
Skjæringssømmene er stukket ned med den vanlige symaskinen, og så tok jeg over med coverproen for en dekorativ effekt. Lappen min satte jeg i siden til tross for at jeg egentlig synes lappen er litt for stor til det. Effekten ble fin, så hvis ikke Guro synes den er i veien, kan jeg jo sette den i siden av og til.

Stoffer: Det lilla stjernestoffet og hvit hilcointerlock er kjøpt hos Sydilla, rosa stoff med hvite stjerner er fra Liandlo (textart). Merkelappen min er fra Mina namnband.
Mønster på raglangenser fra Ottobre 4/12.
Størrelse 116.

Ingen kommentarer: